page contents

Salgsbetingelser skal bidra til et avklart og greit forhold mellom kundene, Viis og våre partnere

Som kunde gjør du og Viis nærmere avtale om leveransens innhold og leveringstid. Viis har ansvar for fremdrift og leveranse. Men, som kunde må du bidra med nødvendig innhold, tilbakemeldinger og godkjennelser hvis ikke stopper prosessen opp og Viis kan fakturere tjenesten. Viis har ansvar for å levere tjenester som avtalt og med god kvalitet, mens ansvaret knyttet til bruken av produksjonen videre er ditt som kunde. Viis kan uansett ikke bli holdt ansvarlig for et større beløp enn 100% av fakturert beløp for tjenesten. Reisekostnader kommer i tillegg. Reisetid (halvparten av vår normale timesats) kan faktureres ved reiser utenfor Oslo og Viis kan da føre reiseregning etter statens regulativer. Mtp. slike kostnader vil Viis vurdere hva som virker fornuftig. Viis skal behandle bedriftshemmelighetene dine fortrolig. For rullerende/faste oppdrag kan du de første tre månedene si opp avtalen med én måneds oppsigelsestid, etter tre måneder har Viis dedikert ressurser fast for å betjene oppdraget og da er oppsigelsestiden tre måneder. Oppdragsgiver bestemmer om Viis skal levere videre i oppsigelsestiden eller ikke, men Viis kan uansett fakturere oppdragets faste beløp.

Viis forhandler tjenester og produkter fra våre samarbeidspartnere. Som forhandler er vårt ansvar å etablere initiell kontakt mellom deg som kunde og partneren via telefonmøte. For leveransen gjelder salgsbetingelsene til vår samarbeidspartner. Ved eventuelle reklamasjoner står partneren ansvarlig og ikke Viis. Viis vil bidra til en god reklamasjonsbehandling.

 

Bruk av cookies/informasjonskapsler

Viis bruker cookies for å kunne gi deg en bedre brukeropplevelse og hjelpe oss til å målrette nettstedet bedre. Cookiesene er programvare som for eksempel gir oss statistikk på hvor ofte nettstedet vårt blir besøkt, fra hvilke deler av verden dette skjer og hvilke sider som blir lest.