Tjenester

Fra kommunikasjonspraktikerne™ i Viis 

Identiteten til Viis er å være handlingsorienterte kommunikasjonspraktikere™. Kan ikke Viis strategi? Joda, du må være en god strateg for å være en god kommunikasjonspraktiker™.

I Viis selger vi oss ikke inn på kommunikasjonsstrategiene, men på handling. Vi setter i gang med helt spesifikke tiltak og leverer dette godt. Kanskje en reportasje, kanskje litt mediekontakt eller et pressefoto. Slik at kundene finner ut om Viis er noe for dem. 

Det går nemlig helt fint for et byrå å gjennomføre oppdrag uten å lage en strategi først. De fleste virksomheter har nemlig en kommunikasjonsstrategi allerede, selv om den ikke er skrevet ned. 

Ta kontakt for å høre mer! 

Viis er kommunikasjonsstrategi "live"

Der det mangler på kommunikasjonsstrategi, supplerer Viis med fagkunnskap og lang erfaring. Vi tenker før vi handler. Etterhvert lærer vi kundene godt å kjenne og kommer i posisjon til å gi gode, innsiktsfulle, strategiske råd.

Om ikke før, så kan vi iallfall da også bidra til en skriftlig kommunikasjonsstrategi.

Gode på det

Mange byråer har kommunikasjonsstrategi som utgangspunkt og hovedidentitet. Viis har valgt handling som utgangspunkt fordi vi liker når det skjer noe og fordi strategimiljøet vårt er lite.